Contacteer ons - 02 705 08 65




    U kunt op elk moment contact opnemen met het ProBox team voor meer informatie, wij zullen uw vragen met plezier beantwoorden.

    Veelgestelde vragen en antwoorden

    U vindt waarschijnlijk antwoorden op uw vragen in de vragenlijst hieronder.

    Welke zijn de verschillende betaalmethodes online?

    BANCONTACT – BETAALKAART – VISA – MASTER CARD – APPLE PAY – PAYSAFE CARD

    Hoelang duurt de leveringstijd

    Leveringen worden binnen 24 uur geleverd. De volgende namiddag in geval van aankoop voor 10:00.
    Als u op een bepaalde dag geleverd wilt worden, kunt u een leveringsdatum instellen op het moment van aankoop.

    U ontvangt een e-mail waarin de datum van leveringen bevestigd wordt.

    Moet ik een account aanmaken om online te kunnen bestellen?

    Nee, je kunt ook als gast bestellen, maar we raden je aan om een account aan te maken om verschillende redenen:

    • Snellere orderbevestiging
    • Krijg snel toegang tot de geschiedenis en tracking van uw bestellingen
    • Ontvang ons laatste nieuws in preview
    Is mijn bestelling goed beveiligd?

    Wanneer u met uw creditcard bestelt, is alle informatie die u invoert beveiligd met SSL-technologie. Uw gegevens worden versleuteld en rechtstreeks naar onze betalingsservice verzonden waar uw betalingsverzoek is geautoriseerd. Uw bankgegevens worden op geen enkel moment op onze servers opgeslagen.

    Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd?

    Onze klantendatabase is strikt vertrouwelijk en blijft binnen ons bedrijf. Pro Box verspreidt of deelt in geen geval de privégegevens van zijn klanten. Voor meer informatie kunt u op elk gewenst moment ons privacybeleid raadplegen.

    Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

    Als je je hebt geregistreerd bij de online winkel, kun je je bestelgeschiedenis bekijken onder je ProBox-account nadat je ingelogd bent. Voor elke bestelling wordt u op de hoogte gesteld als de bestelling al betaald is of wanneer deze verzonden wordt. We sturen u ook een e-mail wanneer we uw bestelling verkrijgen en u zult een tweede e-mail ontvangen zodra de goederen onze voorraad verlaten (verzendbevestiging).

    Als u niet bent geregistreerd, kunt u uw bestelling op een later tijdstip niet online bekijken. U wordt echter altijd op de hoogte gebracht via e-mails.

    Wat als ik niet thuis bent wanneer mijn bestelling wordt geleverd?

    Op het moment van bestellen kunt u een 2e afleveradres opgeven dat zich in de buurt moet bevinden.
    Of het nu een buurman of een lokaal bedrijf is, de levering zal op tijd worden uitgevoerd.
    Als u geen tweede adres hebt opgegeven, wordt de levering op een later tijdstip uitgesteld.

    Wat zijn de bezorgkosten voor bestellingen die bij de online winkel worden geplaatst?

    EXPRESS levering is gratis vanaf $ 125 aankoop.
    Onder 195€ aankoop zal de levering vanaf 9,95€ over heel Belgïe uitgevoerd worden.

    Hoe kan mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Als u een bestelling wilt wijzigen of annuleren, stuurt u ons gewoon een e-mail met het aankoopordernummer.
    Geef bij een wijziging van het afleveradres het nieuwe afleveradres op.
    Als er een wijziging in de bestelling is, kunnen we u het verschil betalen of alles in de vorm van een actief, een ander product of een terugbetaling.

    Verkoopt u verpakkingsmateriaal in grote massa?

    We werken ook samen met professionele of zakelijke verhuizers die grote hoeveelheden verpakkingsmateriaal nodig hebben.
    Kartons kunnen ook worden aangepast aan de kleuren van uw bedrijf.
    Neem contact met ons op via e-mail om een gepersonaliseerde aanbieding te ontvangen. Wij zullen binnen 24 uur op uw verzoek reageren.

    Hoe kan ik een business partner worden?

    Als u een verhuisbedrijf of een speler in de sector bent (Opslag, Voertuigverhuur, …). Neem contact met ons op om te profiteren van preferentiële tarieven en een webpartnerschap om uw bedrijf een boost te geven en uw klanten een gepersonaliseerde hardwareoplossing aan te bieden.

    Krijg ik een factuur van mijn bestelling online?

    Zodra de bestelling is gevalideerd, behouden we ons het recht voor om deze bestelling te accepteren of te weigeren, zelfs als u een bevestigingsmail hebt ontvangen of uw betaling is goedgekeurd. Als uw betaling al is goedgekeurd en we de bestelling weigeren, zullen we u terugbetalen op de gebruikte betalingsmethode.

    Voor elke annulering van een bestelling in de online winkel worden annuleringskosten van EUR 1,00 in rekening gebracht, ongeacht de verstreken tijd sinds de bestelling (zelfs als het slechts een seconde is) omdat wij onze bankpartners ons kosten voor annuleringen.

    Houd er rekening mee dat alle reeds voorbereide of verzonden bestellingen niet worden geannuleerd

    Wat als een artikel ontbreekt in mijn bestelling?

    Als een product ontbreekt, neem dan onmiddellijk contact met ons op.

    We zullen zo snel mogelijk doen wat nodig is.